۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
تشدید محدودیت‌های کرونایی در اروپا

تشدید محدودیت‌های کرونایی در اروپا

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوئیس، آلمان، اتریش و پرتغال به منظور مقابله با موج دوم شیوع ویروس کووید-۱۹ محدودیت‌های تازه‌ای اعمال کرده اند.

به گزارش بازار، بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوئیس، آلمان، اتریش و پرتغال به منظور مقابله با موج دوم شیوع ویروس کووید-۱۹ محدودیت‌های تازه‌ای اعمال کرده اند.

مردم برلین شب گذشته پیش از اعمال محدودیت‌های جدید به رستوران‌ها و کافه‌ها آمدند. رستوران‌ها و کافه‌ها در آلمان از امروز به مدت یک ماه تعطیل شد.

دختر جوانی گفت: کمک به کسب و کارهای کوچک محلی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که بحران سلامت ناشی از شیوع بیماری کرونا به شدت به آن‌ها لطمه وارد کرده است. به همین دلیل است که من به اینجا می‌آیم.

رستوران‌ها و کافه‌ها تنها بخش‌هایی نیستند که به شدت تحت تأثیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری همه گیر قرار گرفته اند. سالن‌های ورزشی، سینما، تئاتر و استخرها نیز قرار است به مدت یک ماه در سراسر آلمان تعطیل شوند.

بلژیک نیز که شیوع ویروس کووید-۱۹ در آن شتاب بیشتری گرفته است، از امروز محدودیت‌ها را تشدید کرد. یکی دیگر از محدودیت‌هایی که قرار است در این کشور از امروز اعمال شود، این است که هر کس تنها می‌تواند یک نفر را به خانه خود دعوت کند.

در بین کشورهای اروپایی، بلژیک در حال حاضر بالاترین شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را دارد. شمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها در حال حاضر بیش از زمان اوج این بیماری در موج اول شیوع ویروس کووید-۱۹ در بلژیک است. برخی فعالان اقتصادی از سوء مدیریت دولت برای مقابله با بحران انتقاد می‌کنند و می‌گویند میان مسئولان محلی و مسئولان کشور هماهنگی وجود ندارد.

میشل اسفکسی، آرایشگر بلژیکی گفت: بی لیاقتی کامل با ۹ وزیر بهداشت کاملاً مشهود است. این بحران به درستی مدیریت نشد.

محدودیت‌ها در شهر ژنو سوئیس نیز اجرایی شد. رستوران ها، کافه‌ها و فروشگاه اقلام غیرضروری نیز در ژنو تعطیل شد.

اجرایی شدن محدودیت‌های شدید در دیگر کشورهای اروپایی نیز در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

قرنطینه در اتریش و انگلیس نیز به ترتیب از روز سه شنبه و پنجشنبه به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد.

قرنطینه و محدودیت‌های مرتبط با کرونا در پرتغال نیز شامل ۷۰ درصد جمعیت این کشور خواهد شد.

کد خبر: ۵۱٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha