۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
بهره مندی نیم میلیون مشترک از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد

بهره مندی نیم میلیون مشترک از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل

اردبیل- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اکنون نیم میلیون مشترک در استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه ارائه عملکرد حوزه گازرسانی در محل شرکت گاز اردبیل، عملکرد دولت تدبیر و امید را در این حوزه بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: از سال ٩٢ تاکنون در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان اقدامات ارزشمندی انجام شده که طی این مدت تعداد بیش از یک هزار و ۷۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان را از بدو فعالیت شرکت گاز استان اردبیل ۱۴۷۴ روستا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مجموعه گاز استان به بیش از نیم میلیون مشترک در شهرها و روستاهای استان خدمات ارایه می کند که از این تعداد بیش از ۱۳۲ هزار مشترک، روستایی و بیش از ۳۶۷ هزار مشترک، شهری می باشند.

اسماعیلی ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان را ۹۵ درصد عنوان کرد و گفت: استان اردبیل در آینده ای نزدیک در زمره استانهای سبز از لحاظ گازرسانی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در راستای امر گازرسانی در تمامی روستاهای استان هستیم چرا که گاز طبیعی حق طبیعی همه مردم است و در این زمینه کم و کاستی قابل قبول نیست و باید تمام اهتمام خود را به ‌کار گیریم.

اسماعیلی افزود: خوشبختانه روند گازرسانی در حال حاضر با وضعیت مطلوبی در حال اجرا است و پیمانکاران و متولیان مربوطه همکاری‌های مناسبی در این زمینه دارند.

کد خبر: ۵۱٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha