۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال تا پایان سال
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال تا پایان سال

عسگری، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، از ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، علی عسگری در حاشیه مراسم مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و ارسال یک میلیون بسته معیشتی به مناطق محروم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در هفته آینده، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، یک صد و پنجاه هزارمین اشتغال را در سال ۹۹، در مراسمی اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این رقم به حدود ۳۰۰ هزار اشتغال خواهد رسید افزود: شتاب ایجاد اشتغال، بسیار خوب است و با ایجاد این اشتغال ها، بسیاری از مشکلات اقتصادی افراد حل می‌شود.

عسگری با بیان اینکه ایجاد اشتغال در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ تقریبا دو برابر شده است گفت: کسب و کارهای خانوادگی و کسب و کارهای کوچک و خانگی، در دستور کار است.

وی افزود: کسب و کارهای حوزه دانش بنیان، بنگاه محور و کارخانه‌های بزرگ نیز است که آمار آن به تفکیک، هفته آینده اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرائی فرمان حضرت امام با اشاره به ارسال یک میلیون بسته معیشتی به مناطق محروم در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان گفت: این بسته‌ها با همکاری گروه‌های جهادی توزیع می‌شود که شامل ماکارانی، روغن، خرما، پنیر، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز مردم است.

عسگری افزود: ارزش هر بسته معیشتی، ۱۲۰ هزار تومان و در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان ارزش یک میلیون بسته معیشتی اهدائی به مناطق محروم است.

وی همچنین از توزیع ۱۳۰ هزار بسته مرغ در مناطق محروم در این مرحله علاوه بر بسته‌های معیشتی خبر داد.

عسگری با بیان اینکه در هر منطقه‌ای از کشور که آسیب دیده از کرونا وجود دارد، این بسته‌ها توزیع خواهد شد گفت: مرغ‌ها نیز در استان‌هایی که نیاز پروتئینی بیشتری دارند، توزیع خواهد شد.

وی اهداء بسته‌های معیشتی در سه مرحله تا پایان سال را از دیگر اقدامات ستاد اجرائی فرمان حضرت امام بیان کرد و افزود: این بسته‌ها شامل بسته‌های پروتئینی، کنسرو ماهی، کنسرو گوشت، گوشت گاو، گوسفند و شتر، حبوبات، روغن، پنیر و خرما خواهد بود.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرائی فرمان حضرت امام اضافه کرد: بسته‌های ویژه مادر و کودک مناطق محروم در دستور کار است.

وی گفت: این بسته ها، برای کودکانی است که کمتر ویتامین مصرف می‌کنند و مادران به ویژه مادران بارداری که نیاز به این اقلام دارند.

عسگری افزود: این بسته‌ها در مرحله ابتدایی، ۳۰ هزار بسته است و امیدواریم برای سایر مناطقی که نیاز دارند، توسعه یابد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال، سه مرحله ارسال بسته‌های معیشتی انجام شده است گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی و مشق احسان که به اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اختصاص داشت، از دیگر اقدامات ستاد اجرائی فرمان حضرت امام است.

عسگری افزود: با اجرای این مرحله، از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بهداشتی و اقلام دیگر به مناطق محروم ارسال شده است.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرائی فرمان حضرت امام اهداء پوشاک در پایان سال به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند را از دیگر اقدامات ستاد بیان ابراز امیدواری کرد: این پوشاک در میان ۱۰۰ هزار خانواده توزیع شود.

کد خبر: ۵۱٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha