۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
آماده تولید اتوبوس‌های برقی هستیم
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

آماده تولید اتوبوس‌های برقی هستیم

مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای تولید و تجهیز اتوبوس‌های برقی برای ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت و سراسر کشور خبر داد.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در آیین بهره برداری از اتوبوس و مینی بوس‌های جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: به دلیل اعتماد ویژه مدیران ارشد کشور به تولید و توان داخل بسیار خرسندیم، این مجموعه‌ها سرمایه ملی کشور به حساب می‌آیند و ما را به سمت استفاده بهتر از ظرفیت‌های داخل کشور سوق می‌دهد.

مقیمی افزود: در سال جهش تولید، شرکت ایران خودرو نسبت به سال گذشته در تولید خودروهای سواری ۵۶ درصد رشد دارد و آمار تولید از ۱۸۷ هزار به ۲۹۱ هزار خودرو رسیده است.

وی افزود: در حوزه خودروهای نیمه سنگین هم ۴۲ درصد رشد تولید داریم.

مدیرعامل گروه صنعی ایران خودرو تصریح کرد: در تولید خودروهای دیزلی و سنگینی نیز رشد قابل توجهی داریم که از هزار و ۲۹۲ دستگاه به هزار و ۹۰۰ دستگاه رسیده است و می‌توان از ظرفیت‌های تولید در کشور استفاده کرد.

مقیمی گفت: از همین جا اعلام می‌کنم برای ساخت اتوبوس‌های برقی و تجهیز آن برای ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و سراسر کشور آماده هستیم و همین امروز می‌توانیم تفاهم نامه‌ای با شهرداری در این باره امضا کنیم.

کد خبر: ۵۱٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha