۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
۵۰ هزار زنجانی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۵۰ هزار زنجانی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیش از ۵۴۹ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: در این راستا ۵۰ هزار نفر مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند. 

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بیش از ۵۴۹ هزار نفر در زنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: در این راستا  ۵۰ هزار نفر مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان هستند. 

وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی در زنجان نیز نسبت به سال گذشته به تعداد سه هزار و ۲۵۰ نفر افزایش یافته است، اظهار کرد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا تا حد امکان، خدمات مربوط به دریافت حکم مستمری و فیش حقوقی و گواهی کسر اقساط به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.

علیاری به بیمه اجباری در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بیمه اجباری در استان از ۱۰۹ هزار نفر در سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر در سال ۹۸ رسیده است.

وی از ارائه ۱۸ نوع خدمت در تأمین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: هرچه میزان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بیشتر باشد، میزان رفاه اجتماعی مردم هم به‌تبع بهتر می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها (با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما) تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست، ابراز کرد: استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری هم در استان فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۵۱٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha