۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
جاده های استان سمنان لغزنده هستند/ برف روبی در حال انجام است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

جاده های استان سمنان لغزنده هستند/ برف روبی در حال انجام است

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: جاده‌های استان در روز ۲۲ بهمن لغزنده هستند و استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بارش شدید برف از شامگاه گذشته تا صبح سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه ۹۸ در سراسر استان سمنان خبر داد و بیان کرد: عملیات برف روبی و بهسازی عبور و مرور جاده ای در دست انجام است و عوامل راهداری همگی از روز گذشته در آماده باش هستند.

وی افزود: برف روبی با تجهیزات راهداری در محورهایی مانند آبخوری، سمنان- دامغان، شهمیرزاد و فولاد محله و فیروز کوه، دامغان- دیباج و همچنین محورهای شمال شرقی استان سمنان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با بیان اینکه محورهای استان به خصوص در ارتفاعات لغزنده هستند، بیان کرد: رانندگان که قصد تردد در این مسیرها را دارند باید احتیاط کامل را مد نظر قرار دهند.

منصور کیایی گفت: یخ‌زدگی در معابر برون‌شهری استان سمنان می‌تواند سبب بروز تصادفات شود لذا باید احتیاط را مد نظر قرار داد و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرد.

اطمینان از سلامت خودرو، بخاری، برف پاک کن، همراه داشتن سوخت کافی، لباس گرم، پتو، زنجیر چرخ، نان و مقداری غذای خشک و جلوگیری از تردد بی مورد و غیر ضروری توصیه جدی پلیس راهور و همچنین راهداران به رانندگان است.

کد خبر: ۵٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha