۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
چالش افزایش قیمت و کمبود شدید روغن موتور به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشید
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور در گفتگو با بازار:

چالش افزایش قیمت و کمبود شدید روغن موتور به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشید

کریمی، دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور با اشاره به اینکه حدود یک ماه کامیون داران با کمبود و افزایش قیمت روغن موتور مواجه شده‌اند گفت: روغن موتور در بازار نایاب شده است.

بازار؛ گروه خودرو: احمد کریمی، دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور با اشاره به مهم ترین چالشی که کامیون داران با آن مواجه هستند گفت: حدود یک ماه با معضل کمبود و افزایش قیمت روغن موتور مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مواجه بودیم و حالا هم حدود ۱۰ روز است که این فرآورده به طور کامل نایاب شده است.

این کارشناس با اشاره به اینکه طی چهار ماه اخیر هزینه‌های تعمیر و خرید لوازم یدکی به شدت افزایش یافته است، اضافه کرد: متاسفانه افزایش قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن مصالح کلی کشور انجام می شود که نتیجه آن چیزی جز افزایش چند باره قیمت محصولات مصرفی دیگر نیست.

کریمی با تایید این موضوع که با یک افزایش قیمت دیگر در حوزه روغن موتور مواجه خواهیم شد، ادامه داد: مدتی این محصول به بازار عرضه نمی شد و با کمبود آن مواجه شدیم، حالا هم گفته می شود که با این قیمت‌ها ادامه تولید صرفه اقتصادی ندارد. بنابراین افزایش قیمت این محصول دور از انتظار نیست و درصدهایی را هم تاکنون برای آن در نظر گرفته اند.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور با اشاره به اینکه پیش از بیان رسمی افزایش قیمت روغن موتور، گرانی این محصول را شاهد بودیم بیان کرد: وقتی یک محصول به میزان مورد نیاز عرضه نمی شود، بحث نبودن و گران شدن آن به عنوان نگرانی مطرح می شود. از همین رو صاحب خودرو ناگزیر باید آن را به هر قیمتی که در بازار عرضه می شود خریداری کند و همین زمینه ای برای افزایش قیمت است.

کد خبر: ۵۱٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha