۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر
معاون صمت بوشهر خبر داد

تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر

بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت بوشهر گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به ارزش ۳۲۷ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، رضا جمالی اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان مهرماه امسال تعداد ۱۴ هزار و ۳۵۰ عدد ماسک بهداشتی و ۱۴ هزار دستکش لاتکس از متخلفین اقتصادی کشف شده است.

جمالی با اشاره به اجرای مستمر بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات عنوان کرد: مجموع پرونده‌های بازرسی و گشت مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه طی هفت ماهه سال ۹۹ برابر است با چهار هزار و ۴۱۰ فقره به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در مدت زمان مذکور تعداد ۵۳۹ فقره پرونده تخلف با عنوان عدم رعایت موارد بهداشتی در بخش اصناف از سوی این سازمان تشکیل شده است.

وی افزود: انجام گشت مشترک در خصوص مقابله با کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحدهای صنفی سراسر استان، شهرک‌ها، مناطق و نواحی صنعتی از جمله اقدامات سازمان صمت است.

جمالی اضافه کرد: تشکیل جلسه و نشست با مدیران اتاق‌های اصناف و روسای اتحادیه های صنفی، با موضوع اطلاع‌رسانی به صاحبان صنوف به منظور اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات موثر بوده است.

کد خبر: ۵۱٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha