۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
رویداد استارت‌آپ فرش دستباف در اردبیل برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

رویداد استارت‌آپ فرش دستباف در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی، رویداد استارت‌آپ فرش دستباف در استان برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد اهلی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری استارتاپ فرش در اردبیل اظهار داشت: در راستای رونق بخشی به صنعت فرش دستبافت استان و به منظور حمایت از ایده‌های نو، رویداد استارت آپ‌ فرش دستبافت در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری کلیه استارت آپ های صنعتی و مرتبط با خوشه های صنعتی اردبیل حمایت مالی می کند که حمایت از برگزاری استارت آپ فرش نیز در همین راستا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای حمایت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان به مرحله اجرا در آمده و مطالعات امکان سنجی ۱۲ خوشه صنعتی دیگر نیز در دست اقدام است.

اهلی یکی دیگر از مزیت‌های اجرای خوشه‌های صنعتی را تجمیع و هماهنگی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در کنار هم برشمرد و افزود: با اجرای خوشه های صنعتی، حلقه های مفقوده زنجیره ارزش صنایع و خدمات نمایان شده و حمایت از شکل گیری و توسعه ارائه دهندگان خدمات کسب و کار تسهیل خواهد شد.

وی برگزاری رویدادهای استارت آپی را از جمله برنامه‌هایی دانست که به طور جد در شرکت شهرک های صنعتی دنبال می‌شود که برگزاری این رویدادها نقش بسزایی در بهبود فن آوری در فرایند تولید در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل از استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده و فکر نو در حوزه فرش دستبافت دعوت کرد تا ایده‌های خود را برای توسعه، تولید، فروش و صادرات فرش دستباف ارائه دهند.

کد خبر: ۵۱٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha