۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی ایلام پرداخت شد
رئیس سازمان صمت ایلام:

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی ایلام پرداخت شد

ایلام- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال به واحدهای صنفی این استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، رضا محمد رحیمی اظهار داشت: اکثر واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان مربوط به واحدهای صنفی است که در اوایل سال جاری(فروردین و اردیبهشت ماه) به اجبار تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد واحدهای صنفی استان در این ایام دچار آسیب و خسارت مالی شدند، افزود: متاسفانه بخش عمده ای از این واحدها که باید در این ایام نسبت به ماه های قبل و بعد سال سود بیشتری می بردند دچار آسیب های مالی زیادی شدند و این روند کماکان ادامه دارد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال به واحدهای صنفی این استان پرداخت شده است.

رحیمی با اشاره به شناسایی واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا و ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات یادآور شد: بر اساس آمار موجود تا کنون چهار هزار و ۵۱۶ متقاضی برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه موجود ثبت نام کرده اند.

کد خبر: ۵۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha