۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
«ومعادن» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد
از واگذاری‌های مهر ماه؛

«ومعادن» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۴۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۷ هزار و ۳۵ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶ هزار و ۲۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به ۶۳ هزار و ۵۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز با کاهش ۲۵۰ هزار و ۸۹۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۲۴ هزار و ۸۷۲ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

ومعادن تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ هزار و ۶۵۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۲۲ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha