۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
۸۲۰۰مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

۸۲۰۰مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با هدف نظارت و همچنین تنظیم بازار هشت هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان در ماه‌های گذشته با حضور دستگاه‌های ذی ربط انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد شامگاه شنبه در نشست کارگروه آرد و نان استانداری سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان در ماه‌های گذشته انجام شد، بیان کرد: این نظارت‌ها با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط مانند تعزیرات، فرمانداری، بهداشت و ... با هدف نظارت و تنظیم بازار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مذکور در ثبات بازار آرد و نان تأثیر قابل توجهی دارد، افزود: بازدیدها از اصناف به خصوص نانوایی‌های استان سمنان ادامه دارد.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: دبیری کارگروه آرد و نان بر اساس دستور کشوری از سازمان صنعت، معدن و تجارت به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان واگذار شود.

شریفی نژاد در ادامه به ذخیره ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان اشاره کرد و تاکید داشت: این میزان ذخیره برای تأمین و تولید نان و دیگر مواد غذایی مناسب است.

مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این نشست از برنامه‌ریزی برای زمان بندی پخت نانوایی‌ها در استان خبر داد و بیان کرد: واحدهای صنفی، تولیدی و خدمات‌رسان باتوجه به تشدید شیوع کرونا ویروس در استان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کنند.

کد خبر: ۵۱٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha