۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان در سال جهش تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مطرح کرد

حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان در سال جهش تولید

صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: تاکید بر وجود مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی ناشی از احساس نیاز و ضرورتی است که در سال جهش تولید وجود دارد.

به گزارش بازار، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، در خصوص افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی استان تهران گفت: براساس ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها به ریاست استاندار تشکیل می‌شود که دبیری آن برعهده ی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و تعدادی از دستگاه های اقتصادی استان نیز عضو آن هستند.

وی افزود: این ستاد موظف است که به مسائل و مشکلات واحد های تولیدی رسیدگی کرده و فضای کسب و کار را برای آنها تا حد ممکن و در چارچوب قوانین و مقررات موجود تسهیل کند تا بتوانند به فعالیت های تولیدی خود ادامه دهند.

صادقی خاطرنشان کرد: تاکید بر وجود مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحد های صنعتی ناشی از احساس نیاز و ضرورتی است که در سال جهش تولید وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ادامه اظهار داشت: در سال جهش تولید تصمیم بر آن شد که واحدی در وزارت صمت با حضور دستگاه های مسئول تشکیل شود که دائما آماده دریافت مشکلات و همچنین رسیدگی به مشکلات و مباحثی باشد که تولیدکنندگان آنها را مطرح می‌کنند. با وجود این واحد در وزارت صمت تولیدکنندگان از پشتیبانی بهتری دستگاه های دولتی برای پیشبرد امورشان بهره مند خواهند شد.

کد خبر: ۵۱٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha