۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
واحدهای تولیدی گلستان در نمایشگاه‌های فروش بهاره مشارکت کنند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

واحدهای تولیدی گلستان در نمایشگاه‌های فروش بهاره مشارکت کنند

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از واحدهای تولیدی گلستان انتظار داریم در نمایشگاه‌های فروش بهاره و عرضه مستقیم کالا در گلستان حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان، حسین طلوعیان در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش بهاره استان گلستان در ایام پایانی سال در دو شهرستان گرگان و گنبد برپا می‌شود و در سایر شهرستان‌ها فروشگاه‌های عرضه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

وی افزود: نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبد از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در این نمایشگاه که با هدف حمایت از اقشار کم درآمد برگزار می شود، شاهد عرضه مستقیم کالاها خواهیم بود و از واحدهای تولیدی استان انتظار داریم حضور فعالی در این نمایشگاه‌ها داشته باشند.

طلوعیان با بیان این که در این دو نمایشگاه کالاهای مورد نیاز عید مردم از قبیل پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی و خوراکی، روغن، برنج، گوشت و فرآورده های پروتئینی، شیرینی، شکلات و آجیل عرضه می‌شود، تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاه‌های کشور در وزارت صمت، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند، ممانعت به عمل آورد.

کد خبر: ۵٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha