۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
 نظارت بر اصناف و بازار مازندران تشدید می شود
استاندار مازندران:

نظارت بر اصناف و بازار مازندران تشدید می شود

ساری- استاندار مازندارن با اشاره به تشدید نظارت ویژه برای اصناف و بازار برای مهار کرونا خواستار همکاری اصناف در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شنبه شب در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران در استانداری با اظهار اینکه مازندران جزو ۲۵ استان دارای شرایط قرمز کرونایی محسوب می‌شود، افزود:متاسفانه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در استان نسبتا پایین است و اصناف و بازار باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

وی خواهان اتخاذ تدابیر ویژه از سوی اصناف و بازار برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: نظارت ویژه برای کار بازار و اصناف برای رعایت این مسائل صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران به وضعیت قرمز استان در زمینه کرونا اشاره کرد و از هموطنان خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان پرهیز کنند و ادامه داد: در حوزه نظارت برنانوایی‌ها مقرر شد فعالانه‌تر اقدام شود و سهمیه آرد نانوایی‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند کسر می‌شود.

حسین زادگان یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها در خودروهای حمل و نقل درون شهری پایین است، نظارت بیشتر در این حوزه الزامی است.

کد خبر: ۵۱٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha