۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
پروژه‌های راهسازی اردبیل مشکل اعتباری ندارد
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

پروژه‌های راهسازی اردبیل مشکل اعتباری ندارد

اردبیل - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز بسیاری از پروژه‌های راهسازی مشکلی وجود ندارد و در این زمینه برخی موارد جابه‌جایی تأسیسات زیربنایی و خدماتی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، محبوب حیدری ظهر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اجرای پروژه‌های راهسازی یکی از برنامه‌های اساسی راه و شهرسازی استان است که در این زمینه تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر برخی موارد از جمله تکمیل احداث محور گرمی - بیله‌سوار در دستور کار است، بیان کرد: اهمیت به ادامه پروژه‌های راهسازی اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: متأسفانه برخی از مسئولان در ارتباط با تأسیسات زیربنایی و خدماتی قصور و کوتاهی داشته و در این زمینه نیاز است اقدامات لازم در راستای حل مشکل انجام شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

حیدری اظهار کرد: اجرای سریع پروژه‌های راهسازی طرح‌های توسعه‌ای در راستای تحقق اهداف مورد نظر جزو برنامه‌های مهم و اساسی است و در این زمینه به دنبال چهار بانده کردن بسیاری از محورهای مواصلاتی هستیم که تلاش برای دستیابی به اهداف مورد نظر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی و زیرسازی پروژه‌های اجرایی نیز در استان با روند مناسبی در حال اجراست.

کد خبر: ۵۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha