۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ خبر داد

تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران

مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای صنوف پر تردد و ریسک پذیر در گروه‌های ۳ و ۴ شهر تهران خبر داد.

به گزارش بازار، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روزگذشته جلسه‌ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه‌های ۳ و ۴ که شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و. است تعطیل شوند.

وی افزود: همه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز ۱۰ آبان ماه تمدید شد.

سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع می‌باشد، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران، بازدیدهای غیر مترقبه از صنوف‌های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

کد خبر: ۵۱٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha