۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
زیرساخت‌های لازم برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی در اردبیل فراهم شد
استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های لازم برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی در اردبیل فراهم شد

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای احداث دو هزار واحد مسکونی در اردبیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو ظهر شنبه در بازدید از طرح‌های مسکن ملی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای احداث دو هزار واحد مسکونی در اردبیل فراهم شده است.

وی با اشاره به اقدامات قابل قبول در این زمینه بیان کرد: با همکاری تعاونی‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن، روند اجرایی پروژه‌ها با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

استاندار اردبیل ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان ۹ هزار نفر تاکنون محقق شده و زمین رایگان در اختیار تعاونی‌ها و بنیاد مسکن قرار داده می‌شود و در این زمینه یکی از اهداف ما ارائه مسکن به زوج‌های جوان و افرادی است که نیاز به سرپناه دارند.

بهنامجو بیان کرد: خوشبختانه در راستای اجرای طرح مسکن اقدام ملی مشکلی وجود ندارد و در این زمینه به دنبال اشتغال در بخش صنعت ساختمان در استان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای توسعه بخش‌های مختلف به نحو احسن بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: کیفیت اجرای پروژه‌ها و اجرای برنامه‌های نظارتی بر فرآیند ساختمان و پروژه‌ها نیز اولویت اساسی است که در این زمینه نیاز است همگان مشارکت‌های لازم را با ما برای تسریع و توسعه اجرایی این پروژه‌ها داشته باشند.

کد خبر: ۵۱٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha