۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۳۰۱ پرونده تخلف نانوایی‌ها به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در استان سمنان تشکیل شد
رئیس سازمان صمت سمنان:

۳۰۱ پرونده تخلف نانوایی‌ها به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در استان سمنان تشکیل شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: طی شش ماه ابتدای سال جاری ۳۰۱ پرونده تخلف نانوایی‌ها به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در استان تشکیل شد که این میزان، ۲۰درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان که به‌صورت ویدئو اجلاس برگزار شد، ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۱ پرونده تخلف در بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان تشکیل‌شده است، اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان تخلف ۴۶ درصد و حجم تخلفات ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی بابیان اینکه ۸۰۷ نانوایی در سطح استان سمنان فعال است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۳۴۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سراسر استان انجام‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه میزان بازرسی از نانوایی‌ها در این مدت نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است، یادآور شد: عرضه خارج از شبکه آرد، کم‌فروشی و عدم رعایت ساعت کاری فراوان‌ترین تخلفات در این صنف است.

تشنه دل در ادامه با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها باهدف کنترل قیمت‌ها و کیفیت نان تولیدی در استان خاطرنشان کرد: ۵۸۶ واحد نانوایی آرد یارانه‌ای یک و ۲۲۱ واحد نیز یارانه‌ای دو دریافت می‌کنند و میزان سهمیه ماهانه آرد در این واحدها در حدود پنج هزار و ۵۷ تن است.

کد خبر: ۵۱٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha