۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
 اتاق بازرگانی زنجان دارای ۵۰۶ عضو فعال است/ لزوم تقویت آموزش در بخش بازرگانی
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان دارای ۵۰۶ عضو فعال است/ لزوم تقویت آموزش در بخش بازرگانی

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان دارای ۵۰۶ عضو فعال است، گفت: طی هفت ماهه اول سال جاری ۴۱ هزار و ۳۶۶ نفر ساعت آموزش دیدند.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان دارای ۵۰۶ عضو فعال است، اظهار کرد: این تعداد کارت‌های بازرگانی و کارت‌های عضویت دارند.

وی با بیان اینکه آموزش در کسب و کار و تولید و همچنین وجود و حضور نیروی کار ورزیده و آموزش دیده در بخش تولید و صنعت بسیار مهم است، اظهار کرد: آموزش در بخش بازرگانی یکی از اساسی‌ترین موضوعات برای پویایی و به روز بودن یک جامعه به ویژه در بخش اقتصادی است.

 رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های خود موفق شده برای چند سال متوالی رتبه برتر کشور در بخش آموزش را کسب کند. 

یگانه فرد تاکید کرد: محور برنامه‌های آموزشی اتاق مبتنی بر مهارت آموزی اعضاء اتاق، فعالان اقتصادی و علاقمندان  است و تنها در هفت ماهه اول سال جاری، ۴۱ هزار و ۳۶۶ نفر ساعت آموزش دیدند.

وی ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال، تحلیل و مشاوره کسب و کارها، نحوه تجارت با کشورهای حوزه اوراسیا، امور گمرکی و ترخیص کالا، اصول قوانین صادرات و واردات، مدیریت برند و برند سازی، آشنایی با ارزهای دیجیتال، گام‌های تجاری سازی یک ایده و روانشناسی فروش و روش‌های متقاعد کردن مشتری است. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تقویت آموزش های تخصصی تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های دولت که کاهش تقاضا برای کار دولتی است با آموزش رفع می شود. 

کد خبر: ۵۰٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha