۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
استقرار ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان
مدیرکل فرودگاه های گلستان خبر داد:

استقرار ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان

گرگان- مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از استقرار ناظران سلامت در فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نظارت‌ها بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های گلستان، علی متانت اظهار کرد: از روز پنج شنبه گذشته ناظر سلامت مواقع پرواز در ترمینال مسافری حضور دارند و بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی  و استفاده از ماسک در داخل ترمینال توسط مسافران، پرسنل شرکت‌های هواپیمایی، غرفه داران، مراحل بازرسی و گرفتن کارت پرواز در جلوی کانترها نظارت می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار و حضور ناظران سلامت در ترمینال مسافری و ساختمان اداری شاهد اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و ارتقاء مسائل بهداشتی در فرودگاه باشیم.

متانت ادامه داد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پذیرش مسافران با ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیماها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها، در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان این دستورالعمل از یکم آبان‌ماه سال جاری در پروازها به اجرا درآمده است.

شایان ذکر است؛ از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در تمامی پروازها بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و دستمال مخصوص ضدعفونی توزیع شده و روزانه قبل و بعد از هر پرواز کلیه  فضاهای  داخلی  ترمینال فرودگاه بین المللی گرگان ضدعفونی می‌شود.

همچنین در جهت حفظ سلامتی مسافران علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام پذیرش مسافران، تمامی دستورالعمل‌های اجرایی نیز در زمان انتقال مسافران از ترمینال به هواپیما رعایت می‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha