۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
 هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف صنفی و خدماتی در زنجان ثبت شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف صنفی و خدماتی در زنجان ثبت شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی سالجاری بیش از یک هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در استان ثبت شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، بر لزوم تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی در زنجان تاکید کرد و گفت: ۳۵ بازرس این سازمان نظارت از اصناف را برعهده دارند. 

وی اظهار کرد: طی هفت ماهه سالجاری بیش از هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در استان زنجان ثبت شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، گفت: دراین میان که احتکار ، گران فروشی ، کم فروشی از مهمترین تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی دراستان  است. 

فغفوری با بیان اینکه در استان زنجان ۴۰ هزارو ۱۲۰ واحد صنفی وجود دارد، گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت هستند که ساماندهی خواهند شد. 

وی با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت زنجان از آغاز سال بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفان به جد برخورد می کند، ابراز داشت: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی درخصوص تخلفات است، تصریح کرد: یک گروه بازرسی ویژه در بحث قاچاق کالا به‌صورت محسوس و نامحسوس  نظارت لازم را از بازار دارند.

کد خبر: ۵۰٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha