۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
منتخبان قرعه کشی طرح مسکن ملی در اراک و ساوه اعلام شد
مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی:

منتخبان قرعه کشی طرح مسکن ملی در اراک و ساوه اعلام شد

اراک- مرزبان، مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی از اعلام منتخبان قرعه کشی طرح مسکن ملی در اراک و ساوه به دفاتر پیشخوان خبر داد.

احمد مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از مشخص شدن اسامی افراد منتخب طرح ملی مسکن در استان مرکزی خبر داد و افزود: اسامی منتخبان قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن ساوه، منتخبان قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن اراک، منتخبان قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن کوی « کوثر» و منتخبان قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن انتهای «هپکوشهر» اراک مشخص و روی سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به آدرس https://markazi.mrud.ir بارگذاری شده است.

وی با بیان این که ثبت نام این منتخبان از شنبه دهم آبان ماه آغاز می شود، افزود: به دلیل جلوگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا اسامی این افراد به دفاتر پیشخوان اعلام شده است و این دفاتر با متقاضیان مشمول تماس گرفته و زمان حضور و آدرس دفتر مورد نظر را اعلام کنند و نیازی به حضور بدون هماهنگی در این دفاتر نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اصل شناسنامه متقاضی و همسر، اصل کارت ملی متقاضی و همسر، گواهی پنج سال سکونت، برگه تعهد محضری و گواهی کفالت برای زنان سرپرست خانوار از جمله مدارک مورد نیازی است، که متقاضیان منتخب هنگام حضور در دفاتر پیشخوان می بایست، به همراه داشته باشند.

کد خبر: ۵۰٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha