۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
اقدامات مطلوب پدافند غیرعامل در حمل و نقل دریایی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد

اقدامات مطلوب پدافند غیرعامل در حمل و نقل دریایی

جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: اقدامات ایمنی و پدافند غیرعامل در بخش حمل و نقل دریایی در سطح مطلوبی انجام شده و ارزیابی ما این است که این بخش موفق به مدیریت و کنترل تهدیدات و مخاطرات سایبری موجود شده است.

به گزارش بازار، سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی، با اشاره به اینکه شاخص کلان ارزیابی اقدامات پدافند غیرعامل در هر بخش اتفاق نیافتادن حوادث است افزود: اگر سامانه های حمل و نقل و خدمات بندری ما بصورت دقیق و مرتب کار خود را انجام می دهند و بهره وری دارند، این امر نشان می دهد که اقدامات پدافند غیرعامل پاسخ داده و تهدیدات سایبری را مدیریت کرده است.

وی افزود: البته ممکن است در این بخش با حوادثی مواجه شویم که قطعا این امر نشان دهنده ضعف هایی است که باید حتما برطرف شود اما ارزیابی کلان سازمان پدافند غیرعامل از بخش دریایی تجاری کشور این است که در شرایط فعلی که فشار همه جانبه اقتصادی و تحریم شدید دشمنان در این بخش اعمال شده است، بنادر کشور به نحو احسن وظایف راهبردی خود را انجام داده اند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اضافه کرد: امروز هم در بخش واردات کالاهای اساسی مشکل جدی وجود ندارد و در بخش صادرات نیز، محصولات بخش تولیدی کشور با ایمنی کامل از طریق بنادر صادر می شود.

کد خبر: ۵۰٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha