۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
مواد اولیه تولید ۷۰ هزار تُن روغن در استان مرکزی تامین شد
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی مرکزی:

مواد اولیه تولید ۷۰ هزار تُن روغن در استان مرکزی تامین شد

اراک- سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از تامین مواد اولیه تولید ۷۰ هزار تُن روغن در این استان خبر داد و گفت: با تولید این میزان روغن به زودی بازار ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا ملکی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی طی سخنانی از تخصیص یک‌هزار و ۴۰۰ تن سهمیه مواد اولیه واحدهای تولیدی و فرآوری روغن خوراکی این استان خبر داد و گفت: این میزان مواد اولیه برای تولید ۷۰ هزار تُن روغن خوراکی و با هدف تنظیم و ساماندهی بازار اختصاص یافته است.

وی همچنین از توزیع  پنج هزار تن شکر و ۲ هزار و ۵۰۰ برنج وارداتی تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبر داد و افزود: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان مرکزی مطلوب است و کمبودی در این زمینه نداریم و جای نگرانی نیست.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار بازار که ۷۰ هزار تُن روغن خوراکی چه زمانی در تولید و در بازار استان مرکزی توزیع می شود؟ گفت: این مواد اولیه در اختیار چهار واحد تولید روغن‌های خوراکی در اراک و زرندیه قرار گرفته و طبق وعده این واحدهای تولیدی روغن از هفته آینده وارد بازار شده و شاهد تعادل در زمینه قیمت این محصول هستیم.

ملکی علت گرانی روزهای اخیر روغن خوراکی در این استان را به دلیل وقفه در سیستم حمل و نقل مواد اولیه دانست و گفت: با اندیشیدن تمهیدات لازم امیدواریم کمتر شاهد بروز چنین مشکلاتی باشیم.

کد خبر: ۵۰٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha