۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
آزادراه غدیر نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم خواهد داشت
وزیر راه و شهرسازی:

آزادراه غدیر نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم خواهد داشت

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پنجشنبه ٨ مهرماه، با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل تکمیل و نهایی شدن این پروژه قرار گرفت.  

وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای با مسئولان و پیمانکاران این پروژه با اشاره به اهمیت این آزادراه گفت: این پروژه مهم و بین المللی بخش مهمی از جاده ابریشم است که می تواند نقش مهمی در کاهش مزاحمت بارهای ترانزیتی برای مردم در استان های تهران و البرز داشته باشد.

وی افزود: بهره برداری از این آزادراه یک اتفاق مهم برای کشور بوده و کاری بزرگ و ماندگار است که در اقتصاد و زندگی مردم نقش خواهد داشت.  

این عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه مردم باید در این مسیر از محیطی امن و مناسب عبور کنند، تصریح کرد: لازم است هرچه زودتر عملیات باقی مانده تمام و این پروژه آماده بهره برداری شود.  

وی افزود: در همین خصوص لازم است هماهنگی های مورد نظر بابت ساخت مجتمع های بین راهی، جایگاه سوخت، نصب دوربین های ETC، نصب روشنایی ها در همه نقاط به خصوص مناطق تبادلی، نصب مبلمان با کیفیت و انجام خط کشب و آسفالت مناسب انجام شود.  

اسلامی همچنین در این جلسه بر لزوم هماهنگی های لازم با پلیس راه و دیگر دستگاه های مرتبط برای بهره برداری از این پروژه آزادراهی تاکید کرد.

کد خبر: ۵۰٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha