۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
تامین ارتباط پایدار برای مشتریان در دستور کار مخابرات منطقه گلستان
مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:

تامین ارتباط پایدار برای مشتریان در دستور کار مخابرات منطقه گلستان

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به نقش بی بدیل مخابرات در ایجاد امنیت، گفت: تامین ارتباط پایدار و افزایش رضایتمندی مشترکان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی در جلسه ای که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، با اشاره به شرایط کنونی و سوء استفاده دشمنان اظهار کرد: از هرگونه اقدام و فعالیت که موجب شود آسیبی به نظام و انقلاب اسلامی ایران برسد باید اجتناب کرد. 

وی از مخابرات به عنوان یک دستگاه استراتژیک نام برد و افزود: وظیفه ما مراقبت همه جانبه است تا با تامین ارتباطات پایدار بهترین خدمات و سرویس ها را ارائه کنیم و به حداکثر رضایت مندی مشتریان دست یابیم. 

مدیر مخابرات منطقه گلستان از اقدامات انجام شده در خصوص پدافند غیر عامل سخن گفت و نسبت به عدم نشر شایعات در فضای مجازی و اظهار نظر های نادرست تاکید کرد و افراد سودجو را در کمین چنین فرصت هایی دانست. 

شهمرادی خواستار همکاری و همراهی پایگاه‌های بسیج مخابرات سطح استان و اداره حراست شد و تصریح کرد: کمک به افزایش ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از هرگونه آسیب های احتمالی وظیفه تک تک ماست و نقش بی بدیل مخابرات در ایجاد امنیت برکسی پوشیده نیست.

کد خبر: ۵۰٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha