۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
۸ میلیون ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان تولید شد
مدیرکل فنی و حرفه ای زنجان:

۸ میلیون ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان تولید شد

زنجان- انصاری، مدیرکل فنی و حرفه ای زنجان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا فنی و حرفه ای استان زنجان هشت میلیون ماسک تولید کرده است. 

محمدرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای استان زنجان با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خوبی را انجام داده است، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا این سازمان هشت میلیون ماسک در استان تولید کرده است.

وی اظهار کرد: با فعال شدن یک واحد تولیدی  فنی و حرفه ای ماسک دراستان بیش از ۱۷۰نفر مشغول به کار هستند. 

مدیرکل فنی و حرفه ای زنجان، با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای استان در وضعیت امروز کرونا وارد عرصه تامین ماسک شد ه است، گفت: دستکش‌ها و ماسک‌ها توسط یک گروه جهادی تولید شده و ماسک‌های تولیدی نیز توسط یک شرکتی  که توسط سازمان فعال شده ضدعفونی، استریلیزه و بسته‌بندی می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دستور استاندار زنجان از ۱۵ اسفندماه سال گذشته در زمینه تولید ملزومات بهداشتی، ماسک و دستکش با تشکیل پویش و گروه جهادی وارد عرصه شده است، ابراز داشت:  روزانه در این کارگاه‌ها بیش از ۶۰۰  هزار عدد ماسک تولید می‌شود. 

انصاری افزود: این کارگاه‌ها ظرفیت لازم برای تولید  بیش از ۲۰۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را هم دارند.

وی با بیان اینکه این کار گاه‌ها تا ریشه کنی بیماری کرونا فعالیت خواهند کرد، ابراز کرد: درتولید این تعداد ماسک هلال احمر و گروه‌های جهادی هم همکاری دارند. 

کد خبر: ۵۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha