۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
راهکارهای مواجهه با بحران به پرسنل آموزش داده شد
مدیر عامل شرکت گاز اردبیل:

راهکارهای مواجهه با بحران به پرسنل آموزش داده شد

اردبیل - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل ارائه راهکارهای مناسب به منظور آمادگی در شرایط اضطراری برگزاری مانورهای منتظره و غیر منتظره، آموزش مباحث مدیریت بحران و چگونگی مواجهه در شرایط اضطراری به پرسنل را از مهمترین اقدامات این شرکت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز اردبیل صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، تامین گاز پایدار و منطبق با استانداردها و الزامات شرکت ملی گاز ایران را نیاز فعلی مشترکین گاز طبیعی و الزام آینده برای این صنعت عنوان کرد.

وی نیاز سازمانها به مدیریت بحران را پدیده ای فراگیر برای تمامی صنایع و علی الخصوص صنعت گاز عنوان کرد و گفت: سازماندهی مشارکت کلیه دستگاه های درگیر در امور ایمنی صنعت گاز و مدیریت بحران با تشکیل تیم های واکنش اضطراری از جمله مواردی است که در سند آسیب‌شناسی مدیریت بحران در شرکت گاز استان اردبیل مد نظر قرار گرفته و عملیاتی شده است.

اسماعیلی ضمن تاکید به ارائه راهکارهای مناسب به منظور آمادگی در شرایط اضطراری برگزاری مانورهای منتظره و غیر منتظره، آموزش مباحث مدیریت بحران و چگونگی مواجهه در شرایط اضطراری به پرسنل را از مهمترین اقدامات این شرکت عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های راهبردی در امر مدیریت بحران باید کاهش آسیب‌پذیری تاسیسات، خطوط لوله و ایستگاه های گاز در برابر مخاطرات باشد و این کار در گام نخست از طریق آسیب شناسی منابع موجود انجام می شود، گفت: گزارشات ارایه شده تیم های واکنش اضطراری و ارایه نقاط ضعف و قوت منابع و تاسیسات، از نقطه نظر مدیریت بحران نیز در همین راستا انجام شده است.

وی به موضوع تاب‌آوری تاسیسات و شبکه های موجود در سطح استان با مولفه‌های دوام، سازگاری، آمادگی و پایداری اشاره کرد و تصریح کرد: بحمدالله در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما هماهنگی، ایجاد و به روز رسانی فرآیندهای مشترک بین سازمانهای درگیر در امر مدیریت بحران یکی از مهمترین مولفه های تاثیر گذار در کاهش اثرات منفی هرگونه بحران طبیعی و غیر طبیعی است که با تدابیر اتخاذ شده در این بخش نیز شرکت گاز استان عملکرد مناسبی دارد.

کد خبر: ۵٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha