۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
مشکل گاز مایع در قزوین رفع شد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

مشکل گاز مایع در قزوین رفع شد

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: مشکل کمبود گاز مایع با تغییر پیمانکار توزیع کننده رفع شد و از این پس شهرهای استان مشکلی در این رابطه نخواهند داشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص عدم تخصیص کامل سهمیه گاز مایع به استان و نارضایتی شهروندان، بلافاصله اقدامات لازم در این رابطه از سوی دستگاه‌های ذیربط به عمل آمد.

وی، بیشترین میزان مصرف گاز مایع در استان را شهریور و مهرماه هر سال دانست و تاکید کرد: با توجه به سهمیه ۲ هزار و ۲۳۳ تنی گاز مایع به استان در مهرماه گذشته، تنها ۷۵ درصد آن، یعنی یک هزار و ۶۸۴ تن جذب و در سطح شهرها توزیع شده بود که این میزان پاسخگوی نیاز شهروندان نبود.

صالحی با بیان اینکه مشکل اصلی در حوزه پخش گاز مایع مساله حمل و نقل و توزیع این فرآورده بوده و بر همین اساس تصمیم به تعویض پیمانکار و واگذاری این وظیفه به پیمانکار جدید شدیم، اظهار داشت: این در حالی بود که در ماه‌های گذشته تنها ۳۸ درصد از سهمیه اختصاصی گاز مایع به استان جذب و توزیع شده بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از کمبودهای احتمالی در این زمینه، از این پس و با کمک سازمان صمت، فرمانداری و بخشداری‌ها نظارت جامع و کاملی بر نحوه میزان تخصیص و توزیع گاز مایع در مناطق مختلف استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و نیاز مبرم برخی روستاها به نفت سفید، به خصوص روستاهایی که در مناطق سردسیر و کوهستانی قرار دارند، افزود: شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان ملزم به ذخیره سازی نفت سفید و توزیع آن از اواخر شهریورماه بوده و در صورت عدم انجام این کار اقدامات لازم در این زمینه باید در اسرع وقت از سوی این دستگاه به عمل می آید

کد خبر: ۵۰٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha