۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
اشتغال دانش بنیان در اردبیل رونق می گیرد
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

اشتغال دانش بنیان در اردبیل رونق می گیرد

اردبیل - رئیس و پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب فعالیتی برای شتابدهی به ایده های فناورانه، اشتغال دانش بنیان در آینده نزدیک در استان اردبیل رونق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب ابراهیم پور رئیس و پارک علم و فناوری استان اردبیل امروز دوشنبه در نشست مشترک با سرمایه گذار موسسه فرشته، با بیان اینکه ورود خیران سرمایه گذار به حوزه علم و فناوری به تکمیل چرخه توسعه اقتصاد دانش بنیان شتاب بیشتری بخشیده است گفت: این حضور، بستر مناسب و امیدبخشی برای جوانان و نخبگان پارک را فراهم آورده است.

وی اظهار کرد: اﯾﺠﺎد ارﺗﺒﺎط ﺑﯿن سرمایه گذاران و ﺻﺎﺣﺒﺎن اﯾﺪه در ﺟﻬﺖ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭼﺮﺧﻪ ﺗﺒﺪﯾﻞ اﯾﺪه ﺑﻪ ﺛﺮوت و فروش محصول، بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیم پور اظهار کرد: تعدد رشته های تحصیلی در دانشگاهها، و شمار زیاد فارغ التحصیلان رشته های مختلف تحصیلی، فرصت مناسبی برای ورود به حوزه فناورانه ایجاد کرده و و در این میان نقش اساتید دانشگاه ها، در سوق دادن دانشجویان به تولید محصولات دانش بنیان حیاتی است. 

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب فعالیتی برای شتابدهی به ایده های فناورانه، اشتغال دانش بنیان در آینده نزدیک در استان اردبیل رونق خواهد گرفت.

کد خبر: ۵٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha