۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات تولید در کردستان افتتاح شد
با حضور استاندار کردستان؛

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات تولید در کردستان افتتاح شد

کردستان- مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در کردستان امروز چهارشنبه با حضور استاندار و جمع دیگری از مسئولان در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بعدازظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات تولید و سرمایه گذاری که در سازمان صمت برگزار شد، اظهار داشت: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی و طرح های سرمایه گذاری مورد بررسی قرار می گیرد.

پیمان الماسی با اشاره به اینکه این مرکز به صورت شبانه روزی به متقاضیان خدمات ارائه می کند، اضافه کرد: وجود این مرکز شرایطی مطلوبی را برای متقاضیان ایجاد می کند تا مشکلات خود را با کارشناسان مستقر در این مرکز در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب امکان پذیر است، افزود: نمایندگان دستگاه های اجرایی مختلف هم چون سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، و تامین اجتماعی در این مرکز حضور دارند و از طریق تلفن هم پاسخگوی درخواست های صاحبان واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: متقاضیان از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۷۴۴۶ می توانند با کارشناسان مستقر در این مرکز ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: ۵۰٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha