۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
دولت از عهده مدیریت ظرفیت های درآمدی کشور بر نمی‌آید
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دولت از عهده مدیریت ظرفیت های درآمدی کشور بر نمی‌آید

حاجی پور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید با وجود اینکه ظرفیت های درآمدی کشور بالاست، دولت توان مدیریت آن را ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از تریبون مجلس اهانت وقیحانه رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام را محکوم می کنیم.

نماینده مردم آمل با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور ادامه داد: باید به فکر معیشت مردم بود، ظرفیت های درآمدی کشور بالاست، اما دولت نه در گذشته و اکنون، از عهده مدیریت این ظرفیت ها برنیامده است، از این رو باید به فکر اقتصاد مردم، بازنشستگان و فرهنگیان بود.

وی اظهار داشت: همچنین باید نگران وضعیت ورزشکارانی که به دلیل ویروس کرونا باشگاه خود را از دست داده اند، بود. در این مدت معلمان غیرانتفاعی و شاغلان عرصه های مختلف بیکار شده اند. مجلس باید سهم خود را در بهبود شرایط برعهده گیرد و به فکر کوچک شدن سفره مردم باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که آمل ۱۳۰۰ واحد صنعتی دارد، شاهد تعطیلی این واحدها هستیم، از وزیر صمت می خواهیم به این وضعیت رسیدگی کند، همچنین تکلیف پسماند آمل را که قرار بود سال ها پیش مشخص کنند را هر چه سریعتر تعیین کند.

کد خبر: ۵۰٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha