۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
بازنگری نهایی فرصت های سرمایه گذاری مطالعه شده در استان همدان
معاون استاندار همدان تاکید کرد:

بازنگری نهایی فرصت های سرمایه گذاری مطالعه شده در استان همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بر بازنگری نهایی فرصت های سرمایه گذاری مطالعه شده در استان همدان تاکید کرد.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان بر بازنگری نهایی فرصت‌های سرمایه گذاری مطالعه شده استان همدان تاکید کرد و گفت: باید امکان تامین اعتبار برای مطالعه فرصت‌های سرمایه گذاری جدید در سالجاری بررسی شود.

پورمجاهد با اشاره به گزارش طرح‌های مصوب سرمایه گذاری خارجی استان همدان در سالجاری عنوان کرد: باید ارتباط دستگاه‌های اجرایی استان همدان با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بیشتر شود.

وی تاکید کرد: طرح‌های سرمایه گذاری که در راستای جهش تولید است باید در اولویت سرمایه گذاری استان همدان بوده و پتانسیل‌های سرمایه گذاری استان همدان مطالعه شده و در پنجره واحد قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بر شفافیت وضعیت مالی و اقتصادی طرح برای سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: باید پروژه‌های سرمایه گذاری که امکان اجرا ندارند کنار گذاشته شود.

سرپرست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان نیز بیان کرد: پروژه «ام کا تلی» ترکیه بعد از دو سال که در حال خروج از استان بود به ابتکار مرکز خدمات سرمایه گذاری در همدان مصوب شد.

احمد خلیلیان بابیان اینکه طرح فرنچ‌فرایز شهرستان بهار بزرگترین صنایع تبدیلی کشور بعد از اردبیل است، گفت: ۱۰۰ درصد محصولات فرنچ فرایز صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی نخبگان در مرکز خدمات سرمایه گذاری جمع آوری شده و مرکز خدمات سرمایه گذاری پلی بین صنعت و نخبگان است، گفت: طرح‌های ابتکاری جوانان نخبه برای سرمایه گذاری خارجی در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

خلیلیان با یادآوری اینکه سه طرح جدید با سرمایه گذارانی از کانادا و سوئد در حال بررسی است، گفت: ۲۵ طرح نهایی برای سرمایه گذاری خارجی آماده شده است.

کد خبر: ۵۰٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha