۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
برپایی میز معرفی ظرفیت‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر در اتاق ایران
رییس اتاق بازرگانی آبادان در گفتگو با بازار:

برپایی میز معرفی ظرفیت‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر در اتاق ایران

رییس اتاق بازرگانی آبادان گفت: به همت اتاق بازرگانی آبادان، خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند «میز معرفی ظرفیت‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر» در فضای نمایشگاهی ساختمان اتاق ایران برگزار شد.

غلامرضا اکبری زاده در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتاق ایران و همزمان با نشست هیات نمایندگان درخواست برگزاری میز معرفی ظرفیت‌های اقتصادی آبادان را مطرح کردیم که با موافقت اتاق ایران این میز در تاریخ ۲۴ آذر ماه در ساختمان اتاق ایران برگزار شد.

وی افزود: ۱۴ بنگاه اقتصادی برجسته منطقه که اغلب در زمینه‌های صنعتی و گردشگری فعالیت می‌کنند در فضایی بالغ بر ۱۲۵ متر مربع در این نمایشگاه حضور داشتند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ابراز امیدواری کرد: این میز توسط اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به منظور معرفی صنایع و ظرفیت‌های اقتصادی یک منطقه در معرض بازدید متخصصین و اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران قرار گرفت که به گفته مدیران و مسئولان اتاق ایران در بالاترین کیفیت ممکن برگزار شد.

اکبری زاده با اشاره به تخصص بازدیدکنندگان در شاخه‌های صنعتی و اقتصادی تاکید کرد: با وجود محدودیت زمانی و بازدید ۶ ساعته از غرفه‌ها، شاهد حضور بیش از ۵۰۰ بازدید کننده متخصص بودیم.

انتهای پیام/

کد خبر: ۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha