۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین ۷۷ درصد تحقق یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین ۷۷ درصد تحقق یافت

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تحقق ۷۷ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: در جلسه کارگروه اشتغال، میزان تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای سال جاری سه هزار و ۸۴۸ نفر تعیین شده بود که تاکنون دو هزار و ۹۵۹ نفر در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

خمسه با اشاره به دلایل تحقق تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان،  اظهار داشت: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خط هشت مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی عامل ایجاد، تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال پیش بینی شده برای بخش کشاورزی استان بوده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین، ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی ذکر کرد و گفت: در سال جاری، سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هر کدام ۹۶۲ نفر، آبیک ۴۲۰، البرز ۳۱۰ و آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

خمسه اضافه کرد: تاکنون شهرستان آوج با تعداد ۱۷۴ نفر و تحقق ۹۰.۶ درصدی بیشترین اشتغالزایی را در بخش کشاورزی استان به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۵۰٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha