۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۹ پروژه راهسازی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان در دست اجرا است
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

۹ پروژه راهسازی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان در دست اجرا است

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در حال حاضر ۹ پروژه راهسازی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان در دست اجرا است.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بهسازی راههای استان همدان در حال انجام است؛ گفت: در حال حاضر ۹ پروژه راهسازی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان در دست اجرا است.

وی به پروژه نهاوند – بروجرد اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه از نهاوند تا سه راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد، افزود: از این ۲۰ کیلومتر ۱۷ کیلومتر چهار خطه شده بود و امسال سه کیلومتر باقیمانده نیز به بهره برداری رسید.

حسینی به اجرای پروژه چهار خطه کردن نهاوند- فیروزان به طول شش کیلومتر اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان از پل حاج علیمراد تا روستای کهریز صلاح الدین در حال انجام است، گفت: طول این محور در حوزه استان همدان ۴۰ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن در سال های گذشته به صورت چهارخطه به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی محور سامن - بروجرد را از دیگر طرح های اولویت دار استان همدان ذکر کرد و اظهار داشت: طول مسیر محور سامن- سه راهی بروجرد حدود ۱۵ کیلومتر است که شش کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته است.

حسینی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی قطعه دوم این مسیر گفت: تا کنون برای ۹ کیلومتر باقیمانده در قطعه دوم مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۱۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل عملیات اجرایی طرح نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه همدان باید از استان‌های پیشرو در زمینه جاده‌های ایمن و بزرگراه‌ها باشد ابراز امیواری کرد با ایمن سازی راه‌های استان همدان شاهد کاهش حوادث ناگوار و تصادفات در راه‌ها باشیم.

کد خبر: ۵۰٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha