۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
فرصت یک ماهه نمایندگان سوال کننده به خاوازی برای رفع ابهامت موجود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد

فرصت یک ماهه نمایندگان سوال کننده به خاوازی برای رفع ابهامت موجود

سعیدی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نمایندگان سوال کننده از وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی دقیق و رفع ابهامات مطرح شده به خاوازی فرصت یک ماهه دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۶ آبان ماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: دستور کار نشست امروز کمیسیون حضور وزیر جها کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان بود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سوالات حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در خصوص تامین بذر و نهاده‌های کشاورزی، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در زمینه رفع اشکالات طرح آبرسانی ۴۶ هزار هکتاری سیستان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در باره مشکلات طرح‌های پرورش ماهی در قفس که مطابق برنامه ششم توسعه پیشروی ندارد و سوال خودم در زمینه توقف صید ترال از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد.

این نمایانده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان سوال کننده از وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی دقیق‌تر به سوالات و بررسی آنها به وی فرصت یک ماهه دادند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عصر امروز نشست مشترکی را با رئیس سازمان صدا و سیما در محل این سازمان برگزار می‌کنند، گفت: دستور کار نشست با رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص استفاده از ظرفیت‌های این سازمان در زمینه اصلاح الگوی فرهنگی استفاده از منابع آب و غذا است.

کد خبر: ۵۰٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha