۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان افتتاح می شود
رئیس صمت زنجان:

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان افتتاح می شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هفت آبان ماه سالجاری مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان زنجان افتتاح می شود. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری استان زنجان، گفت: در شرایط حساس کنونی و شعار سال جهش تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی مقرر شد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استانها راه اندازی شود. 

وی اظهار کرد: هفت آبان ماه سالجاری مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری  در استان زنجان افتتاح می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز در استان رسیدگی سریع و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی توسط دستگاههای اجرایی است و سامانه ای توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت طراحی شده و مشکلات در این سامانه درج می شود. 

فغفوری تاکید کرد: مرکز فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف پیگیری و رفع هرچه سریع تر مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری و در راستای جهش تولید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. 

وی ابراز داشت: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن‌ها اتخاذ می‌شود و گامی مهم برای توسعه سرمایه گذاری در استان است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: اولویت بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی در این مرکز به ترتیب با دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح استانی بوده و سپس در سطح ملی و بعد با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانها خواهد بود. 

کد خبر: ۵۰٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha