۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری در البرز افتتاح شد
با هدف رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی؛

مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری در البرز افتتاح شد

کرج- مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری استان البرز به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری روز سه شنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز انجام شد.

در این مرکز نمایندگان دستگاه های مرتبط با بخش تولید و صنعت مستقر شده و صاحبان صنایع، تولید کنندگان و سرمایه گذاران می توانند به صورت شبانه روزی مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه های اجرایی مطرح کنند.

صادرات در شش ماهه اول سال ۴۳ درصد افزایش داشته است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز در حاشیه این افتتاحیه با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید باید به شیوه ای عمل کنیم که کارهایی که سال های گذشته برای واحدهای تولیدی نتوانستیم انجام دهیم محقق شود، افزود: باید اقدامات لازم با فوریت برای بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی انجام شود تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را به طور مستمر انجام دهند.

جهانگیر شاهمرادی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی یک طرفه هستیم که در دنیا بی نظیر است افزود: از طرفی هم شیوع کرونا بر فعالیت های اقتصادی ما اثر گذار بوده اما با فعالیت های جدی هنوز چرخه تولیدمان فعال است و صادرات شش ماهه اول سال البرز، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته که نشان دهنده تولید پویایی است.

شاهمرادی گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در جنگ اقتصادی، نباید شبانه روز بشناسیم، گفت: مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی در هر ساعت از شبانه روز که مشخص شد همان ساعت باید برای آن برنامه ریزی کنیم. به همین دلیل تشکیل کارگروه شبانه روزی به منظور برطرف کردن موانع تولید در دستور کار ما قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز ادامه داد: امروز ساختار این کارگروه و مرکز را در سازمان صنعت معدن و تجارت استان تشکیل دادیم و نمایندگان همه دستگاه های اجرایی حضور دارند و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب هر گونه مراجعه ای باشد سریعا در دستور کار کارگروه قرار می گیرد و برای رفع آن برنامه ریزی می شود تا در کمترین زمان، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی برطرف شود. از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح هم امکان ضبط مکالمه تلفنی مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی مهیاست.

کل بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی جامعه هدف سامانه هستند
شاهمرادی تاکید کرد: با همت و عزمی که در استان وجود دارد و همچنین برنامه ریزی که در کشور وجود دارد به گونه ای عمل می کنیم که واحدهای صنعتی ما دچار مشکلاتی که ناشی از مشکلات کاری در استان و یا مربوط به مجموعه ای غیر از مجموعه خارج از استان و کشور باشد درگیر نشوند و بتوانیم سریع این مشکلات را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: ما به سرمایه گذاران قول می دهیم ان شالله مشکلات آنها را در اولین فرصت برطرف کنیم تا تولید به قوت خود باقی باشد تا این پیچ تاریخی را هم پشت سرگذاشته و با سربلندی کشور را از این برهه نجات دهیم.

شاهمرادی در پاسخ به این پرسش که آیا این سامانه برای همه بنگاه ها و تولیدی ها قابل استفاده است، گفت: کل بنگاه های اقتصادی برای ما مطرح است و هر کسی که به هر نحوی فعالیت تولیدی دارد جامعه هدف ماست. چه بنگاه های صنفی تولیدی و چه واحدهای صنعتی، برای همه فعالین اقتصادی کار می کنیم. حتی اگر مواردی هم در دستورالعمل نباشد قطعا برای آن برنامه ریزی می کنیم و اجازه نمی دهیم هیچ فعالیت اقتصادی و واحد تولیدی دچار روندهای غیرمرسوم اداری و اجرایی شود.  

کد خبر: ۵۰٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha