۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
 ۱۰۰ هزار میلیارد برای بنگاه های اقتصادی خرد در کشور سرمایه گذاری شده است
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

۱۰۰ هزار میلیارد برای بنگاه های اقتصادی خرد در کشور سرمایه گذاری شده است

صومعه سرا- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام میزان سرمایه گذاری این ستاد برای ایجاد بنگاه های کوچک و خرد در کشور را ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد برکت در صومعه سرا در گفتگو با خبرنگاران به سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی برای ایجاد و فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: امسال توسط ستاد اجرایی ۳۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

وی به سهم بنیاد برکت برای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در کشور اشاره کرد و گفت: این بنیاد طی سال های اخیر شش هزار شغل ایجاد کرده است و در حال حاضر نیز از برنامه پیش بینی شده، جلو هستیم.

مخبر، سهم استان گیلان را از اشتغال های پیش بینی شده، ۷۰ هزار شغل بیان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۶۰ هزار فرصت شغلی در گیلان ایجاد شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه اشتغال مهمترین محور این ستاد است، میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای حوزه اشتغال در گیلان را ۲۰ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

به گزارش بازار، کلنگ زنی چهار هزار مسکن در رشت، افتتاح واحد آموزشی، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و بازدید از طرح های اشتغال اجتماع محور از جمله برنامه های سفر مخبر به گیلان است.

کد خبر: ۵۰٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha