۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در قزوین کار خود را آغاز کرد

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در قزوین کار خود را آغاز کرد

قزوین- دومین نمایشگاه توانمندی های بانوان سرزمین من با حضور بیش از ۷۰ زن توانمند قزوینی فعالیت خود را آغازکرد.

به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه یکشنبه همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دومین نمایشگاه توانمندی های‌ زنان سرزمین من با محوریت نمایش توانمندی ها و تولیدات خانگی بانوان استان قزوین با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، مهدیه قافله باشی عضو شورای شهر قزوین، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات خانگی بیش از ۷۰ زن فعال و سرپرست خانوار در استان قزوین در معرض نمایش و فروش قرار داده شده است و علاقمندان میتوانند هر روزه تا ۳۰ بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

صدیقه ربیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در آئین افتتاح از این نمایشگاه با اشاره به بخشی از توانمندی های زنان استان قزوین عنوان کرد: خوشبختانه زنان استان قزوین همواره در حوزه تولیدات خانگی توانمندی های فراوانی از خود به نمایش گذاشتند و بارها در جشنواره های ملی و استانی افتخار آفرینی داشتند.

وی بیان کرد: همین ظرفیت موجب شد تا برپایی دومین نمایشگاه توانمندی های زنان سرزمین من در استان قزوین شکل بگیرد و امروز خوشحالیم که تولیدات زنان استان قزوین در این نمایشگاه در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۰ بانوی فعال استان قزوین در ۱۴ غرفه به ارائه تولیدات خود می پردازند.

ربیعی عنوان کرد: این نمایشگاه شرایطی برای ایجاد انگیزه در بین بانوان فعال استان قزوین ایجاد میکند و میتواند زمینه ساز افزایش تولیدات و اشتغال در بین زنان استان قزوین باشد.

وی همچنین گفت: بازاریابی، بسته بندی و عرضه از مهم ترین مشکلات در فرآیند اقتصادی شدن تولیدات زنان خانه دار استان قزوین است که برگزاری چنین نمایشگاهی تا حدی می تواند تجربه فروش و بازاریابی را برای این محصولات ایجاد کند.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: در تلاشیم تا محلی دائمی برای عرضه این توانمندی ها در استان ایجاد شود و بتوانیم محصولات و تولیدات این بانوان از مواد غذایی تا تولیدات و مصنوعات چرمی، لباس، پارچه و انواع تزئینات را به مردم استان عرضه کنیم.

کد خبر: ۵٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha