۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
اتصال ۲۰۰ واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل خبر داد

اتصال ۲۰۰ واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از محیط زیست، از اتصال ۲۳۰ واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: در کنار اقدامات زیرساختی مانند ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب، اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محیط زیست توسط سرمایه گذاران امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: مدیریت یکپارچه، تقویت زیرساخت ها و مدیریت بهینه زیست محیطی، با تجمیع واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی امکان پذیر خواهد بود که تحقق این امر، سبب کاهش هزینه ها و توسعه صنعتی کشور خواهد شد.

اهلی با بیان اینکه برای بهبود کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه ها، برخی از واحدهای تولیدی نیازمند طراحی پیش تصفیه در واحدهای تولیدی خود هستند، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنعتی استان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب را دارند که در این بین، پساب خروجی بیش از ۲۳۰ واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی متصل شده است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته تلاش شد تا ضمن اتصال واحدهای صنعتی به سیستم تصفیه خانه و همچنین افزایش سطح کمی و کیفی مراحل پیش تصفیه واحدهای تولیدی، کیفیت تصفیه خانه شهرک های صنعتی استان نیز ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ساخت تصفیه‌خانه های فاضلاب را از موارد مهم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عنوان کرد و گفت: وجود تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی، باعث کاهش آلودگی های زیست محیطی خواهد شد و در این راستا، ایجاد و توسعه تصفیه های خانه های جدید در برنامه های اصلی این شرکت قرار دارد.

کد خبر: ۵۰٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha