۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۸۲ هزار سرویس اینترنت پرسرعت در قزوین به مردم واگذار شد
مدیر مخابرات منطقه قزوین:

۸۲ هزار سرویس اینترنت پرسرعت در قزوین به مردم واگذار شد

قزوین- مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: تاکنون ۸۲ هزار سرویس ADSL و حدود دو هزار و ۳۰۰ سرویس باند پهن‌بر برروی شبکه فیبر نوری به مردم استان واگذار شده است.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی شرکت مخابرات قزوین، محمدرضا نصرآبادی در نشستی با تاکید بر ارایه خدمات آموزشی به شهروندان، تصریح کرد: عدالت اجتماعی در گرو عدالت ارتباطی بوده و باید زمینه را برای ایجاد امکانات ارتباطی جهت استفاده آحاد جامعه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اتصال ۷۹۰ مدرسه در استان به اینترنت رایگان، تاکید کرد: با همکاری استانداری و شهرداری‌ها تلاش داریم تا تمامی مدارس سطح استان را به شبکه فیبر نوری متصل کنیم تا جایی که این کار هم اکنون در ۱۴ مدرسه به مورد اجرا گذاشته شده و سایر مدارس را نیز به این شبکه متصل خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین با تاکید بر مدیریت مشارکتی در این شرکت برای تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها، خاطر نشان کرد: مسیر کانال‌های ارتباطی را توسعه داده‌ایم و پیگیری مشکلات با سرعت و دقت برای کارکنان و مشتریان در سطح استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل حراست استانداری قزوین نیز در این نشست گفت: گسترش دولت الکترونیک و مجموعه خدمات غیر حضوری در دوران شیوع بیماری کرونا بیانگر ماموریت خطیر شرکت مخابرات بود تا جایی که امروزه بدون استفاده از خدمات مخابراتی ادامه زندگی را غیر ممکن ساخته است.

مرتضی سمیعی تصریح کرد: امروزه با پیش آمدن کوچکترین مشکل و حل آن، همه نگاه‌ها به تلاش‌ حوزه مخابراتی کشور بوده تا جایی که خدمات ارایه شده از سوی این شرکت در همه بخش‌های زندگی مردم حضور همه جانبه داشته و این موضوع نشان دهنده حساسیت جایگاه این حوزه است.

وی ضمن تاکید بر حفظ حریم شخصی افراد، یادآور شد: حفاظت از داده‌ها و حفظ حریم شهروندان مساله‌ای مهم و حیاتی به شمار می‌رود.

کد خبر: ۵۰٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha