۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تحویل زمین به متقاضیان مسکن ملی در پلدختر
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان مطرح کرد:

تحویل زمین به متقاضیان مسکن ملی در پلدختر

لرستان- رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: پلدختر اولین شهر استان است که گروهی از متقاضیان آن به شهرداری معرفی شدند و قرارداد اجاره زمین را تحویل گرفتند.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: طرح مسکن ملی با هدف جبران عقب ماندگی مسکن در سراسر کشور به اجرا درمی‌آید که در پروژه‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر وظیفه تأمین زمین بر عهده راه و شهرسازی و مسئولیت پیگیری برعهده بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه در لرستان ۱۸ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد، افزود: در تمام شهرهای استان به جز خرم‌آباد، بروجرد و دورود، پنج هزار نفر برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۴۱۰ نفر مبلغ ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واریز وجه داشته‌اند و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: برای شهرستان‌های پلدختر، نورآباد، ازنا، الشتر و الیگودرز زمین تعریف شده که البته در ازنا و الشتر از ظرفیت مسکن مهر قدیم هم استفاده می‌شود.

رضایی با بیان اینکه بحث تأمین زمین برای شهرهای کوهدشت و دوره چگنی در مراحل نهایی است، تصریح کرد: پلدختر اولین شهر لرستان بود که گروهی از متقاضیان آن به شهرداری معرفی شدند و قرارداد اجاره زمین را تحویل گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: یک برنامه زمان بندی ۱۸ ماهه برای احداث واحدها در نظر گرفته‌ایم و به هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن تعلق می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: میزان آورده مردم در طرح مسکن ملی، ۴۰ میلیون تومان است که مبلغ ۲۰ تومان برای آمار سازی و ۱۰۰ تومان تسهیلات نیز به افراد داده می‌شود، مابقی هزینه تکمیل واحد برعهده متقاضی است.

کد خبر: ۵۰٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha