۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
۳طرح عمرانی با صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در ری افتتاح شد
با حضور معاون استاندار تهران؛

۳طرح عمرانی با صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در ری افتتاح شد

ری- سه طرح عمرانی خدماتی و ورزشی باظرفیت ۳۰ اشتغال و ۱۳ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون استاندار تهران در ری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی  در مناطق مختلف شهرستان ری با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال با حضور حسین توکلی کجانی،معاون استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش اولین پروژه شامل طرح دفتر احزاب شهرستان ری با مساحت ۱۱۰ مترمربع و اعتباریک میلیارد ریال تجهیز و باهدف ساماندهی، احیای احزاب  شهرستان ری به افتتاح رسید.

گفتنی است که طرح ساختمان بهداشت فیروزآباد در بخش قلعه نو با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع  و اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک های دهیاری درمدت ۱۸ ماه و با اشتغالزایی ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم دومین پروژه این شهرستان بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

سومین افتتاح ری در دهمین روز دهه فجر طرح مجموعه ورزشی زمان آباد در بخش قلعه نو به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بود که طی مدت ۶ ماه به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه ری در حاشیه افتتاح ساختمان درمانگاه روستای فیروزآباد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امنیت و سلامت به عنوان یک اولویت برای جوامع امروزی است که در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه سلامت شده و زیرساخت های مناسبی برای درمان ایجاد شده است.

توکلی کجانی افزود:در شهرستان ری دو پروژه درمانی مهم در دهه مبارک فجرافتتاح شد یک پروژه درمانگاه شهدای فشافویه و پروژه دیگر درمانگاهی است که امروز در روستای فیروزآباد افتتاح شد و خدمات درمانی مطلوبی به مردم منطقه ارائه خواهدشد.

کد خبر: ۵٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha