۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
راه‌اندازی مرکز دیسپاچینگ برق زنجان ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه داشت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان:

راه‌اندازی مرکز دیسپاچینگ برق زنجان ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه داشت

زنجان - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: برای اجرا و راه اندازی مرکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای زنجان ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن اله مرادی صبح دوشنبه در آیین افتتاح مرکز دیسپاچینگ زنجان گفت: برای اجرا و راه اندازی این مرکز ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دیسپاچینگهای مناطق به عنوان بازوان اجرایی دیسپا چینگ ملی هستند، اظهار کرد: با راه اندازی و توانمند سازی دیسپا چینگ ها ی منطقه‌ای از جمله مرکز دیسپا چینگ منطقه‌ای زنجان، می‌توان در راستای بهبود و کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه، کنترل بارگذاری تجهیزات و اجرای هر چه اثربخش‌تر طرح‌های پاسخگویی باراقدامات خوبی انجام داد.

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان، با بیان اینکه ۳۳ نیروگاه برق با ظرفیت تولید بیش از ۹۴۴ مگاوات در محدود شرکت برق منطقه‌ای زنجان فعالیت می‌کند، گفت: در زمینه خطوط انتقال نیروی برق در سال ۵۷، حدود ۵۰۱ کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع داشتیم که این میزان در زمان حاضر به بیش از چهار هزار و ۸۲۵ کیلومتر رسیده است که افزایش ۹ برابری دارد.

اله مرادی ابراز کرد: پیک بار شرکت برق منطقه‌ای زنجان در سال ۵۷ حدود ۶۰ مگاوات بود که این میزان در زمان حاضر به یک هزار و ۶۹۵ مگاوات رسیده است که افزایش ۲۷ برابری دارد.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای زنجان استان‌های زنجان و قزوین را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: شرکت توزیع برق استان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و این شرکت در مسیر ترانزیت انرژی شمال غرب کشور قرار دارد.

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان افزود: این شرکت انتقال و فوق توزیع استان‌های قزوین و زنجان را تحت پوشش قرار داده و سال ۵۷ در بخش تولید برق نیروگاهی در این دو استان وجود نداشت.

کد خبر: ۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha