۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
سلطانیه یکی از مستعدترین مناطق زنجان در راستای صنعتی شدن
استاندار زنجان تاکید کرد:

سلطانیه یکی از مستعدترین مناطق زنجان در راستای صنعتی شدن

زنجان - استاندار زنجان گفت: سلطانیه یکی از مستعدترین مناطق استان در راستای صنعتی شدن و ایجاد شهرک‌های صنعتی است چرا که این شهرستان با چند استان ارتباط ریلی و جاده ای دارد.

به گزارش خبرنگار بازار ، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جمع مردم سلطانیه، این شهرستان را نگین گردشگری زنجان اعلام کرد و گفت: برای توسعه گردشگری و زیر ساخت‌ها اقدامات عملی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برای توسعه زنجان در شهرستان‌های مختلف به صورت جداگانه باید اقدامات عملی تدوین و پیگیری کنیم، اظهار کرد: باید میزان بهره وری هریک از محورهای توسعه متناسب با توانمندی‌ها و قابلیت‌های هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید اقدامات عملی برای توسعه گردشگری سلطانیه تعیین شود، ابراز کرد: برای تحقق این مهم باید امکانات لازم را جذب کنیم.

حقیقی با بیان اینکه توسعه صنعتی سلطانیه باید مورد توجه جدی قرار گیرد و برای تحقق این امر مهم باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را تشویق کنیم، گفت: توسعه گردشگری در این شهرستان توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه را به دنبال دارد.

وی افزود: سلطانیه یک شهرستان گردشگری و توریستی است و باید زیر ساخت‌های لازم برای توسعه دراین شهرستان فراهم شود. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه بخش خصوصی زمانی می تواند در این شهرستان سرمایه گذاری کند که تمام زیرساخت‌ها فراهم باشد، افزود: سلطانیه یکی از مستعدترین مناطق در راستای صنعتی شدن و ایجاد شهرک‌های صنعتی است چرا که این شهرستان با چند استان ارتباط ریلی و جاده ای داشته و پتانسیل لازم برای توسعه دارد.

حقیقی تصریح کرد: گنبد سلطانیه مهمترین و بهترین پتانسیل در جذب سرمایه گذار است و می توانیم از این پتانسیل برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده بهینه را بکنیم.

وی همچنین بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید کرد و گفت: حضور مردم در این روز اقتدار نظام را به دشمنان نشان می‌دهد و ایام الله دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان اقدامات ۴۱ ساله نظام جمهور ی اسلامی ایران است و باید به خوبی به مردم بیان شود.

استاندار زنجان گفت: دشمن در ۴۱ سال گذشته با انواع ترفندها در صدد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده ولی با راهنمای‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران این فتنه‌ها همیشه خنثی شده است.

حقیقی ابراز کرد: مردم قدرشناس ایران به عنوان حافظان انقلاب ادامه دهنده راه شهیدان هستند و در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عشق خود را به نظام نشان خواهند داد.

کد خبر: ۴٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha