۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
حداکثر ظرفیت تامین آب در کردستان ۱۴۸ میلیون مترمکعب است
مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان:

حداکثر ظرفیت تامین آب در کردستان ۱۴۸ میلیون مترمکعب است

کردستان- محمدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: حداکثر ظرفیت تامین آب در این استان ۱۴۸ میلیون مترمکعب در سال است.

محمدحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینک یک میلیون و ۲۲۶ هزار نفر از جمعیت استان زیرپوشش خدمات آب شرب شرکت آب و فاضلاب  هستند، اظهار داشت: ۲۷ شهر استان زیر پوشش خدمات آب شرب قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال و شبکه توزیع آب استان پنج هزار و ۲۰۶ کیلومتر است، اضافه کرد: ۱۵ آزمایشگاه آب و پنج تصفیه خانه آب هم در این استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان حداکثر ظرفیت تامین آب در استان را ۱۴۸ میلیون مترمکعب ذکر کرد و افزود: یک میلیون و ۱۷۲ هزار نفر به عبارتی ۹۶ درصد از جمعیت استان هم زیر پوشش شبکه فاضلاب هستند.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۱ شهر استان دارای انشعاب فاضلاب هستند، گفت: طول شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در استان یک هزار و ۹۶۱ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه هشت تصفیه خانه فاصلاب و ۱۳ آزمایشگاه فاضلاب هم در استان وجود دارد، یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان همه توان خود را برای ارائه خدمت به مشترکان خود بکار گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: ۴۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha