۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
توزیع ناعادلانه ثروت، تحریم و مدیریت ناکارآمد، عوامل اصلی مشکلات کشور
مدیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

توزیع ناعادلانه ثروت، تحریم و مدیریت ناکارآمد، عوامل اصلی مشکلات کشور

اردبیل - مدیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ گفت: حرکت پرشتاب توسعه کشور حاصل روحیات و حرکت‌های مکتب جهادی است.

نبه گزارش خبرنگار بازار،مجتبی باستان ظهر امروز در آیین افتتاح ۴۱ پروژه محرومیت‌زدایی استان اردبیل گفت:متاسفانه عدم توزیع عادلانه ثروت در کنار ناکارآمدی برخی روش های مدیریتی و وجود تحریم های همه جانبه کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است.

مدیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اظهار کرد: بر این اساس حرکت روبه جلوی پرشتابی را شروع کردیم و با وجود تحریم‌های همه جانبه و اقدامات انجام شده بر علیه کشورمان در حوزه‌های مختلف و مهمی در جهان رتبه‌های برتر را در اختیار داریم.

باستان رتبه اول جهان در حوزه انرژی، رتبه ۱۷ در تولید علم و کسب رتبه های اول در حوزه صنایع دفاعی را یادآور شد و گفت: این‌ دستاوردها حاصل روحیات و حرکت‌های مکتب جهادی است.

وی اظهار کرد: قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی حضرت امام خمینی(ره) با کمک نهادها، دستگاه‌ها و با حمایت از بیش ۲۰ گروه جهادی، ۴۱ پروژه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در استان اردبیل را امروز افتتاح کرد که این پروژه‌ها با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان از سوی قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی حضرت امام خمینی (ره) انجام شده است.

باستان با بیان اینکه در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی درس‌ها و آموزه‌های بسیاری برای همه قشرهای جامعه و برای نسل‌های فعلی و آینده وجود دارد گفت: جوانان جهادگر در هر زمانی براساس نیاز کار و مشغله روزمره زندگی خود را رها کرده و برای کمک به نیازمندان می‌شتابند.

مدیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) یکی از نیازهای امروز کشور را، رفع آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروز گروهای جهادی فعال در مناطق مختلف کشور به زبان گویای مردم منطقه تبدیل شده اند.

کد خبر: ۴٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha